განაცხადის ფორმა მუსიკის წრის წევრთა გაწევრიანების
მსურველთათვის
სახელი, გვარი: –––––––––––––––––––––
კლასი: –––––––––––––––––––
მისამართი, ტელეფონი ან ელ.ფოსტა: ––––––––––------------------
ჩემი ინტერესები: –––––––––––––
რას მოველი წრის საქმიანობისგან ? : ––––––––––––-----------------------------------------------------------------------------------
თარიღი: –––––––––––––
წრის სახელწოდება: ,,ანა-ბანა“
წრის ხელმძღვანელი: ნინო კირვალიძე
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: ninokirvalidze1955@gmail.com
სკოლა: სსიპ ქალაქ თბილისის 171-ე საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი: I-IV კლასის მოსწავლეები, მოსწავლეთა რაოდენობა 10.
წრის მიზანი: წრეზე მოსწავლეები შეძლებენ საბავშო საესტრადო სიმღერების შესწავლას. ისაუბრებენ მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების შესახებ. ასევე შეძლებენ სიმღერის ინდივიდუალურად და გუნდურადშესრულებას. წრის მუშაობისათვის შედგენილია სპეციალური პროგრამა ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით.სწავლა-სწავლების პროცესის გაუმჯობესება , მუსიკისადმი ინტერესის გაღვივება და მოტივაციის ამაღლება. მოსწავლეებმა შეძლონ სიმღერა სხვადასხვა ენაზე, აითვისონ სასცენო მოძრაობა და მოახდინონ საჯარო პრეზენტაცია.
მოკლე მიმოხილვა: წრის გეგმა მოიცავს ქართული საბავშვო საესტრადო სიმღერების შესწავლასა და შესრულებას.
წრის ხანგრძლივობა: 20192020 სასწავლო წლის პირველი სემესტრი, შეხვედრა შედგება კვირაში ერთხელ, ოთხშაბათს.
დაინტერესებულმა მოსწავლეებმა და მშობლებმა საწრეო მუშაობაში გაწევრიანების სურვილის შესახებ განცხადებით მიმართონ სსიპ ქალაქ თბილის #171 ე სკოლის დირექტორს.
მეცადინეობის ხანგრძლივობა 45 წთ. დაწყების დრო: 1730
განცხადების ფორმა მშობლებისთვის
სსიპ ქალაქ თბილისის 171-ე საჯარო დირექტორს
ამავე სკოლის---კლასის მოსწავლის----------
მშობლის--------------------------------
მშობლის--------------------------------
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
გთხოვთ ჩემი შვილი ----------- ----------------- ჩარიცხოთ თქვენდამი რწმუნებული სკოლის მუსიკის საწრეო მუშაობაში
პატივისცემით: -----------
/თარიღი/
კითხვარი მშობლებისათვის
მშობლის სახელი და გვარი:
1.კმაყოფილი თუ ბრანდებით , რომ თქვენი შვილი იყო ჩართული საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ ბ) არა
2. საწრეო მუშობაზე დაგეგმილი აქტივობები დაეხმარება თუ არა თქვენს შვილს სწავლის გაუმჯობესებაში?
ა) დიახ ბ) ნაწილობრივ გ) არა
3. იყო თუ არა მეცადინეობაზე შექმნილი კეთილგანწყობილი გარემო?
ა) დიახ ბ) ნაწილობრივ
4. რა შედეგზ მიაღწია თქვენი შვილი საწრეო მუშაობის დასრულებისას?
ა) არაფერი შეცვლილა ბ) მეტ დროს უთმობს სწავლას
Комментариев нет:
Отправить комментарий